Technika

- Auto vyrobeno v roce 2007
- Auto bylo zakoupeno a kompletně přestavěno na přelomu roku 2009/10
- Auto je postaveno dle specifikace FIA pro v rally skupina A třída 5

- Odlehčení interiéru, karbonové výplně dveří a další karbonové doplňky
- Ochranný rám VND
- Závodní disky Team Dynamics 7x17
- Závodní pneu Pirelli 200/620 R17

- Podvozek Protlum s externími nádobkami
- Brzdy přední BREMBO, kotouče 328 mm, destičky Endless
- Brzdy zadní s kotouči EBC Premium sériových rozměrů, destičky Carbone Lorraine
- Brzdová kapalina Carbone Lorraine 325+
- Opletené brzdové hadice Galfer
- Hydraulická ruční brzda s regulací tlaku AP
- ECU s Hondata FlashPro
- Svíčky Denso IK22G
- Sání by Simota Carbon s velkokapacitní filtrem HKS
- Výfukové svody JDM, zbytek výfuku zakázková výroba
- Ventilové pružiny Toda - vačky Skunk2
- JPN písty s vysokou kompresí, kroužky
- Magnetické výpustní šrouby Skunk2
- Stálý převod 6.33 Jas motorsport
- LSD lamelová 1.5way ATS
- Zkrácené převody 4,5,6 z JDM CTR
- Lehký setrvačník 3.8kg Toda
- Lamela Carbonetic race
- Přítlačný kotouč ATS HeavyDuty

Parametry:

Výkon    230 HP
Max výkon při    7640 ot./min
Kroutící moment    224 Nm
Max krouticí moment při    5650 ot./min
Max otáčky    9000 ot./min
Max rychlost    224 km/hod

- Palivo BA100 (Benzina Verva 100) s aditivy
- Spotřeba závodní cca 35 l/100km
- Motorový olej Valvoline VR1 Racing 10W60

fotografie jezdců
Partneři
Foto
Video
Rally Krkonoše
Mistrovství ČR ve sprintrally
Onboard Lužické hory 2010
© 2010 | developed by Jan Kadeřávek & design Michal misha Fanta